مقالات آرشیو خبر ها
مصاحبه با خرید جدید ! به اینتر نه گفتم و یوونتوس را انتخاب کردم

مصاحبه با خرید جدید ! به اینتر نه گفتم و یوونتوس را انتخاب کردم

دژان کولوسفکسی، خرید تازه یوونتوسی ها می گوید با تمرین زیاد و عملکرد عالی فهمیدم که می توانم در ترکیب جا داشته باشم، این را می دانم که باید بهترین باشم تا بتوانم نقشی در تیم داشته باشم.

 

شماره 44

 

در سوئد برای دیدن بازی یونایتد بودم و تونستم نخستین بازی عدنان یانوزای را ببینم، او با شخصیتی باور نکردنی و خاص راهی زمین شد اصلا نشان نمی داد که نخستین بازی اش باشد، به پدرم گفتم می خواهم مثل او باشم، می خوام مانند او بازی کنم، با این شماره ارتباط خاصی پیدا کردم، مطالعه کردم و در واقع عاشق شدم.

 

دی بروینه

 

او یکی از پنج بازیکن برتر در پست خود است، اما از او یاد می گیرم و می خواهم مانند او باشم، حتی شاید قدرتمندتر از او، بازی های زیادی از فوتبال را تماشا می کنم و از بازکینان و از جمله او یاد می گیرم. من تمرین زیاد می کنم و می خواهم بهترین باشم.

 

پست

 

اینکه چطور بازی کنم بستگی به تیم دارد، در پارما پست درست و مناسب برای من این بود و البته در آتالانتا متفاوت و از عقب زمین پیش می رفتم با این حال بستگی به مربی و تیم دارد، هر چند که در نقش حامی و زمانی که از عقب حرکت می کنم توانایی بهتری دارم.

 

یووه ― اینتر

 

یکی از دلایلی که یووه را انتخاب کردم انتظارم از تاکتیک و سیستمی ست که این تیم دارد. من در یووه عملکرد بهتری خواهم داشت و در مورد سیستم بازی ساری مطالعه کردم.

 

رونالدو ― دیبالا

 

آنها را ملاقات کردم و زمانی که این دو را دیدم یکی از بهترین روزهای زندگی ام بود. با هم صحبت کردیم و این را می دانم که هنوز باید برای پارما بازی کنم اما وقتی به یووه بیایم بودن در این تیم بخشی از آرزوهایم خواهد شد چون همیشه دوست داشتم که بازیکنی مانند رونالدو بازی کنم و در تیمی مانند یووه. اما می خواهم نشان دهم که من نیز بازیکن خوبی هستم و بازی خودم را دارم، باید کار کنم و پیروز شوم.

 

یووه

 

اماده هستم، همانند طور زندگی می کنم می خواهم خوشحال باشم و همین طور روز به روز پیشرفت کنم، در پایان فصل راهی یووه میشوم می خواهم اماده اماده باشم، من در این دوره خیلی تمرین کنم و امادگی خودم را حفظ کردم به این دلیل که می دانستم که زمان نشان دادن توان و قدرت ام فراخواهد رسید و من باید اماده باشم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: